Hjelp til å bruke

Mobil som Tjeneste

  • 1

    Finn utstyr i Min Bedrift

    Når leieavtalen er registrert blir produktutvalget tilgjengelig i Min Bedrift.

    - I boksen RESSURSER finner du lenke til Utstyr.

    image_gallery.jpeg

  • 2

    Utstyrsoversikten

    - I utstyrsoversikten ser du hva som er registrert i bedriften og hvor stort budsjett du har tilgjengelig.

    - Utstyr med Telia SIM-kort vil automatisk vises her, men du kan også registrere annet utstyr.

    image_gallery (1).jpeg

  • 3

    Leie utstyr

    - Velg type og antall utstyr som skal leies. Du kan se hvor mye som er igjen i ditt budsjett for leie av utstyr.

    image_gallery-(2).jpg

  • 4

    Handlekurv

    - Legg til eller redusert antall telefoner. Du kan slette hele linjer, eller gå tilbake for å velge andre telefoner.

    image_gallery-(3).jpg

  • 5

    Fordele utstyr

    - For enkelt å kunne fordele telefoner når de ankommer, kan du skrive inn informasjon om brukeren allerede her, men du kan også gjøre dette på et senere tidspunkt.

    image_gallery (4).jpeg

  • 6

    Adresse og kvittering

    - Fyll inn informasjon om hvilket kontor som skal eie avtalen, legg til en e-postadresse for hvem som skal få kvittering og adressen til mottaker.

    image_gallery-(5).jpg

Du kan inngå avtale på flere måter:

Avtalen gir dere mulighet til å få byttet inn utstyret dere allerede har. Oppgjøret skjer kontant slik at dere får tilført arbeidskapital som kan brukes til det dere ønsker.

Forbered en oversikt over utstyret og ta kontakt med vår kundeservice på telefon 05061 eller logg inn i Min Bedrift og ta kontakt på chat for rask hjelp. Du kan også sende oss e-post til b2bservicemanagement@telia.no for verdivurdering.

Dere mottar faktura for leiekostnad fra Telia Finans. Denne vil komme separat fra ordinær faktura fra oss.

Spørsmål?

Har du spørsmål kontakt vår kundeservice på telefon 05061 eller logg inn i Min Bedrift og ta kontakt på chat for rask hjelp. Du kan også sende oss e-post til b2bservicemanagement@telia.no.